Bloggen är till för att skriva av sig

 
såhäääääääääääääär glad är jag över att få kombi period (gymnasie period) nästa vecka. och nej jag är inte sjuk, utan är bara så himla trött på att gå igenom hur man ska koka potatis vilket vi har gjort de senaste tisdagarna i 6 veckor, med samma trista lärare dag ut och dag in. Vi är även endast 8st som går på kock, vilket också är jätte trist så ser fram emot att tillbringa de kommande veckorna med lite nya människor. men, Hur det låter om någon vecka är en annan historia.
 
nåja, behöver jag berätta mer om dessa skoldagar? Nej. Finns det något annat att blogga om? nej, inte för tillfället helt enkelt. Praktiska timmar resten av veckan åtminstone, vilket faktist är riktigt kul. 
 
Nu ska jag titta Paradise Hotel med Hanna och Evelina, sedan blir det natt för min del. Gonattkramar






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?